2018-05-25
Своєю новизною, красою і різноманіттям природа емоційно впливає на дошкільників, викликає у них подив і захоплення, бажання більше дізнатися. Праця у природі дуже важлива для інтелектуального розвитку дітей. Педагоги, організовуючи трудову діяльність, мають змогу урізноманітнювати діяльність дошкільників, що сприяє активному засвоєнню та використанню ними набутих знань, а отримані враження спонукають їх до активного обміну думками, сприяють формуванню суджень на основі аналізу результатів праці та порівнянь. Праця у природі сприяє розвитку спостережливості, допитливості, вихованню інтересу до сільськогосподарської праці та поваги до людей, які нею займаються. У процесі праці діти ознайомлюються з найпростішими технічними пристосуваннями, знаряддями, оволодівають навичками роботи з ними, вчаться дбайливому ставленню до природи.
Праця дітей у природі сприяє також і фізичному розвитку дітей — удосконалюються рухи, стимулюється діяльність різних органів і систем організму.
Через зміст праці у природі, скажімо, під час вирощування красивих квітів, задовольняються естетичні потреби дітей. Організація трудового процесу відповідно до вимог культури і естетики, використання результатів праці для задоволення практичних потреб і радісних естетичних емоцій дає змогу педагогам ефективно здійснювати естетичне виховання дітей.
Праця у природі, як жодна інша, ефективно сприяє формуванню морально-вольових якостей особистості, дає змогу розширити кругозір малюків.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.