Група | Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П`ятниця | всього |
Група раннього віку ( 2,3-й рік життя) | 1.Ознайомлення з соціумом 9.15.-9.25 2.Художньо-продуктивна діяльність (ліпка/конструювання) 9.35.-9.45 І | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15.-9.25 2.Художньо-продуктивна діяльність (малювання/аплікація) 9.35.-9.45 І | 1. Сенсорний розвиток 9.15-9.25. 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 9.35.-9.45 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 9.15.-9.25 2. Сенсорний розвиток 9.35.-9.45 | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.25. 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 9.35.-9.45 | 10 |
Молодша група (4-й рік життя) | 1.Ознайомлення з соціумом 9.15- 9.30 2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40- 9.55. | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15- 9.30 2..Ознайомлення з соціумом 9.40- 9.55. І | 1. Логіко-математичний розвиток 9.15- 9.30 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 9.40- 9.55. ІІ половина дня Художньо-продук-тивна діяльність (ліпка/конструювання) 15.30.-15.50 | 1.Ознайомлення з природним довкіллям 9.15- 9.30 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання/аплікація) 9.40- 9.55. | 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 9.15- 9.30 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 9.40- 9.55. | 11 |
Середня група (5-й рік життя) | 1.Ознайомлення з соціумом 9.15- 9.35 2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.45- 10.05. | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15- 9.35 2..Ознайомлення з соціумом 9.45- 10.05. І | 1. Логіко-математичний розвиток 9.15- 9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 9.45- 10.05 ІІ половина дня Художньо-продук-тивна діяльність (ліпка/конструювання) 15.30.-15.50. | 1.Ознайомлення з природним довкіллям 9.15- 9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання/аплікація) 9.45- 10.05 | 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 9.15- 9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 9.45- 10.05 ІІ половина дня 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 15.30.-15.50. | 12 |
Старша група (6-7 й рік життя) | 1 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15- 9.40 2.Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.50.-10.15. 3.Ознайомлення з соціумом 10.25.-10.50 | 1. Логіко-математичний розвиток 9.15- 9.40 2.Ознайомлення з природним довкіллям 9.50.-10.15. 3.Художньо-продуктивна діяльність (ліпка/конструювання) 10.25.-10.50 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота) 9.15- 9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 9.50.-10.15. 3. Ознайомлення з соціумом 10.25.-10.50 | 1 Інтегроване Художньо-продуктивна діяльність (художня література) Ознайомлення з природним довкіллям 9.15.- 9.40 2. Ознайомлення з соціумом 9.50.-10.15. 3. ІІ половина дня Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) 15.30.-15.55. | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15- 9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 9.50.-10.15. 3.Логіко-математичний розвиток 10.25.-10.50 | 15 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.